Vraag:

Sport. Een middel voor een gezonde levensstijl, maar tegelijkertijd oneindig meer. Een way of life voor jou, waar de performance mede jouw levenskwaliteit bepaalt. Serieus waar. Anderen kunnen daar om gniffelen, maar jij weet dat het zo is. Sportprestaties maken trots, zeker als er heroïsche elementen aan gekoppeld zijn. De 42.195 mythische Marathon-meters, de amateurkoers La Marmotte, de machtige Ironman: het is pure sportmagie. Maar het is ook slechts één moment. Eén element in het proces.

Antwoord:

Een plek waar gelijkgestemden terecht kunnen. Voor wie sport zoveel meer is dan alleen een tool om gezond te leven. Deze uitgangspunten hebben geresulteerd in een huisstijl waarbij sporters zich verbonden voelen. Gaan voor niets minder dan goud en gaan op naar die stijgende lijn. Dit zijn 2 visuele onderdelen die ik terug heb laten komen in het logo en de branding. Grijp de regie op jouw performance!

Mooie woorden

Achter de schermen was alles gereed om te starten, het enige wat miste was het gezicht van ons nieuwe bedrijf. Een logo en met name de huisstijl ontbrak nog, iets waar wij absoluut geen kaas van gegeten hebben. Ilona toonde vanaf het begin veel interesse en wilde alles weten over onze visie, missie en het soort klanten dat wij wilden bereiken. Met deze informatie kwam ze tot een aantal goede ideeën met als resultaat een logo en huisstijl die ons laat thuisvoelen in ons eigen bedrijf. Met name de duidelijkheid van Ilona en het feit dat ze, naast goed luisteren naar onze wensen, ook niet bang is om zelf met ideeën te komen vonden wij erg prettig. De hele samenwerking was erg fijn en ik hoop haar nog veel meer nodig te hebben in de toekomst.

  • ROBERT VAN TIL

  • SPORT PERFORMANCE CLUB